2 Eylül 2012 Pazar

Transfer Çalışması

Merhaba
Bu tepsiyi kursa başladığım ilk ay çalışmıştım çokta sevdiğim bir çalışma
 oldu ama nedense bir türlü sizlerle paylaşamadım araya hep başka çalışmalar 
girdi.Üzerinde transfer çalışmasını öğrenmiştim.Tepsiyi  maviye boyadıktan
 sonra seçtiğim resmin orjinal yüzüne transfer tutkalını sürüp tepsiye
 yapıştırdım ellerimi hafifçe ıslatarak resmi biraz nemlendirdim ve
 yirmidört saat beklettim.Bir sünger parçasını ıslatıp iyice sıktıktan sonra 
resmi soymaya başladım,sünger kurudukça tekrar ıslatarak resmin ortaya çıkmasını 
sağladım.Bu işlemi yaparken resme zarar vermemeye çalışmak gerekiyor.
Daha sonra resmin kenarlarını içindeki fona uygun bir şekilde tamamlamaya 
çalıştım.Tepsinin kenarlarında ve içinin bir kısmında stencil çalışması yaptım.
Umarım beğenirsiniz.









İyi  pazarlar.Sevgilerimle..

52 yorum:

  1. Çok güzel olmuş çok şık kalpleri ayrıca sevdim kulplarda :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pınar'cığım.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Tek kelime ile şahane olmuş Mehtap hanım!

    Renklerdeki kontrasa ve kullanılan desenlerin gözalıcılığına hele özellikle pastel renklerin ahengine diyecek bir tek sçz yok! Sadece "şahane" o kadar!

    Elleriniz dert görmesin; hep güzel şeyler üretiyorlar çünkü! Size de çok güzel bir Pazar günü dilerim.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan hanım bu tepsiyi çok severek çalışmıştım,üzerindeki resmi çok sevdim,beğinmenize sevindim.
      Sizinde elleriniz dert görmesin ,sizde çok güzel şeyler ürettiğiniz gibi harika birde kaleminiz var.İyi pazarlar.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Tepsinin modelide desen seçiminde çok güzel Mehtapcım ellerine emeklerine sağlık muhteşem olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuray'cığım ,içime çok sinen çalışmalarımdan bir tanesi beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  4. Güller, kuşlar çok güzel bir kompozisyonda birleşmiş.Ellerinize sağlık, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim NOWACRAFT beğenileriniz benim için mutluluk verici.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müge'ciğim.Sevgilerimle..

      Sil
  6. Mehtap hanım, Annenizin Azeri olduğunu yazmıştınız bir yerde. Aşağıdaki linki özellikle size iletmek istedim. Benim bebek koleksiyonum üzerinden kültürel bazı değerleri aktardığım blogumun bugünkü yayını.

    Sevgilerimle,

    http://nurdan-in-her-wonderland.blogspot.com/2012/09/azerbaycan-l-kz-bebek-azerbaijanian-girl.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım'cığım bilgi için teşekkürler hemen inceleyeceğim.

      Sil
  7. Ellerinize,emeklerinize sağlık.Çok güzel olmuş. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin vişnap çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  8. Çok güzel bir tepsi olmuş Mehtap Abla..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu'cuğum beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  9. mehtap hanım, çok güzel bir tepsi olmuş. ellerine sağlık. sevgilerle cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yasemin'ciğim.Sevgilerimle..

      Sil
  10. ÇOOOOOOK GÜZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEEEEEL
    ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Seyyah Gül.Sevgilerimle..

      Sil
  11. Ellerine sağlık arkadaşım, çok güzel olmuş emeklerine değmiş.
    iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  12. gerçekten renkler kompozisyon harika olmuş ablacım bizim zevklerimiz çok uyuyor birbirine, yarattığın herşeye bayılıyorum...ellerine ,tasarım zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım bende senin yaptıklarını çok beğeniyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  13. Çok güzel bir çalışma desen ve renk uyumu çok güzel ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meral hanım.Sevgilerimle..

      Sil
  14. Öncelikle çok asil olmuş tepsi ellerine sağlık, vintage tarzı severler düşüp bayılacaklar bu tepsiyi görünce :)

    Bu arada Mehtapçığım ben seni blogumda "Severek İzlediklerim" bölümüne eklemiştim ve izleyenin oldum sanmışım, demin farkettim friend connecte katılmamışım :S Hemen katıldım canım, yani izlemiyorum sanma sakın, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Itır'cığım tepsiyi beğenmene sevindim.Bazen bende yapıyorum sonra farkediyorum.Beni izlediğini bıraktığın güzel yorumlardan biliyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  15. Bence çok harika olmuş resimde süper seçilmiş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 1Gül.Sevgilerimle..

      Sil
  16. gayet güzel olmuş,
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim CEP AYNASI beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  17. Muhteşem bir çalışma çok orjinal bence bu çalışmalarını devam ettir harika Mehtapçığım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim FERİDECO ahşap boyamayı çok sevdim mümkün oldukça yeni teknikler öğrenip sizlerle paylaşmaya çalışacağım.Sevgilerimle..

      Sil
  18. çok başarılı bir tepsi çalışması olmuş canım...
    harikaaaaaaaaaaaa...
    ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gurme Şirine beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Hoşgeldin şakire duman çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  20. şahane bir çalışma, eline sağlık mehtap'çım. ablamla beraber yapmıştık bir tepsi ama senin tepsini görünce zevkle kullandığım tepsimden nefret etmem umarım:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan çok teşekkür ederim ama kendine haksızlık ediyorsun ,eminim tepsin çok güzeldir güle güle kullan.Sevgilerimle..

      Sil
  21. Çok zevkli bir çalışma her zamanki gibi Mehtap hanımcığım. Görsel pek hoş,tepsinin formu çok güzel ,ellerinize sağlık! Bu arada ben daha transfer çalışmadım ,zor mu? Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcığım çok teşekkür ederim.Tepsi sekiz senedir kullandığım eski bir tepsiydi,transfer çalışmasının bende zor olduğunu düşünerek bu tepside çalışmak istemiştim.Transfer çalışması aslında zor değil sadece çok dikkatli çalışmak gerekiyor ,resmi soyarken zedelenmeler olabiliyor ikinci zorluk resmi tamamlama.Eğer resmi yapacağınız obje ile aynı boyda seçerseniz biraz daha kolay çalışabilirsiniz o zaman tamamlama yapmanıza gerek kalmaz.Yada benim yaptığım gibi stencil çalışarak tamamlamanın kusurlarını kapatabilirsiniz.Sevgilerimle..

      Sil
  22. siz ne yapsanız ben bayılıyorum ..çünkü çok zevkli şeyler yapıyorsunuz ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevil'ciğim sen güzel bakıyorsun.Sevgilerimle..

      Sil
  23. Sevgili Mehtap Hanımcım bu resme zaten bayılırız, sizin elinizde değince bir başka güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İKLİL-İDİL çok teşekkür ederim sizin yaptığınız kapı zarflığını hatırlıyorum o da çok güzel olmuştu.Sevgilerimle..

      Sil
  24. Parabéns!!! Lindos trabalhos!!!

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkür ederim Mehtap hanımcığım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım yardımcı olabilmişimdir..

      Sil
  26. bu gününe kadar gördüğüm en güzel tepsi desem az bile olur
    harkulade güzel nedesem bilemedim nedesembegenirsin? ablacım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavii'ciğim beni mahcup ediyorsun,çok teşekkür ederim .Sen ne desen ben çok mutlu oluyorum.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...