9 Eylül 2012 Pazar

Ahşap Boyama Resim Çerçevesi

Merhaba
Bir kaç ay  önce sevgili blog arkadaşım Marifetli Peri'nin
 daveti üzerine Arnavutköy Şenliklerine katılmıştım.O
 gün birkaç blog arkadaşımı tanıma şansım olmuştu.Daha önce
 tanıştığımız sevgili Meral Sanat Evi çok zarif davranarak
 hepimize ahşap hediyeler getirmişti.Banada bu gün sizlerle
 paylaştığım resim çerçevesi ve gazetelik hediye etmişti.
İşlerimin yoğunluğundan ve uygun resim bulamadığım 
için sadece çerçeveyi yapabildim en kısa zamanda
 gazeteliğide çalışmak istiyorum.Meral hocam umarım beğenirsiniz.









Çerçeveyi önce  Cadence su bazlı yaldız boya ile boyadım
 seçtiğim fon kağıdını dekupaj yaptım,ince zımpara ile fon
 kağıdını ve kenarlarını zımparaladım, kenarlarında parmak 
yaldız kullandım ve kahverengi yağlı boya eskitme yaptım.
İç kısımda yaldız boyanın üzerini turkuaz rengi ile boyadım 
ve alttaki boya çıkana kadar yer yer zımpara yaptım.Umarım sizlerde beğenirsiniz.
İyi pazarlar.
Sevgilerimle..

54 yorum:

  1. Marifetli ellerinden, yanaklarından öpesim geldi çok güzell ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siyahkuğum beni çok duygulandırdın iyiki varsın.Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  2. Mehtap hanım,zevkinizi yine konuşturmuşsunuz.Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayten'ciğim benim için önemli bir çalışmaydı.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Beğenmek ne kelime bayıldım ellerine sağlık,çoook güzel olmuş,gazeteliğide inan merakla bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meral hocam beğenmenize çok sevindim.İlk fırsatta gazeteliğide çalışacağım umarım onuda beğenirsiniz.En içten sevgilerimle..

      Sil
  4. Gerçekten güzel olmuş, resimler, fon, eskitme bütünüyle çok hoş. Ellerine emeğine, yüreğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurcan'cığım senin yorumlarında benim için çok önemli çok sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Bu çalışmanızı beğenmemek mümkün mü?Harika olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İklil-İDİL beni hiç yorumsuz bırakmıyorsunuz tekrar teşekkürler.Sevgilerimle..

      Sil
  6. Mehtap'cığım ellerine sağlık.
    Çok beğendim.
    Çok şık görünüyorlar.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Heyyfi'ciğim beğenileriniz benim için mutluluk verici.Sevgilerimle..

      Sil
  7. Çok harika bir çalışma olmuş Mehtapçığım,ayrıca bize yaptığın uygulamaları teker teker açıkladığın için de çok teşekkür ederim,Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ederim Feride'ciğim elimden geldiğince anlatmaya çalışıyorum faydam oluyorsa çok mutlu olurum.Sevgilerimle..

      Sil
  8. merhaba mehtap hanım, çok güzel olmuş elinize saglık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba fadinin sanati çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  9. Tek kelimeyle muhteşem olmuş, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar'cığım sizlerden böyle güzel yorumlar gelince çok mutlu oluyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  10. Çok şık ve güzel olmuş ellerine sağlık mehtap'cım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meral'ciğim hediye özel birinden gelince çok özendim,beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  11. Harika bir tarz olmuş çok nostaljik görünüo elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 1Gül bunu duyduğuma sevindim demekki istediğim şeyi yapabilmişim.Sevgilerimle..

      Sil
  12. Çok güzel bir çerçeve olmuş güzel zevkinizi bir kez daha konuşturmuşsunuz ellerinize sağlık ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım bunları duymak çok güzel.Sevgilerimle..

      Sil
  13. bayıldım ben bu çerçeveye. hem çerçeve çok güzel, hem de uygulamaların. ellerin dert görmesin:) iyi günlerde kullan mehtap'çım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nagehan'cığım çerçevenin formu güzel olunca yapılan iş güzel çıktı.İyi dileklerin içinde teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  14. Çok nefis bir çalışma olmuş, ellerine sağlık canım, sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun'cuğum beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  15. Merhaba Mehtap hn,ikizlerime bıraktığınız yorum çok hoş ,çok teşekkürler!
    Buarada çerçeve çok hoş ,benim annem de bayılır böyle seyler yapmaya sizinkini görünce acaba ona da bı blog mu acsam diye düşündüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu hanım ikizlerinizi güle güle büyütün.Çerçeveyi beğenmenize sevindim,annenizide aramızda görmek isteriz.Sevgilerimle..

      Sil
  16. Mehtapcım bayıldım bu çerçeveye hele rengine vuruldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili tarchin çok teşekkür ederim her yorumun benim için çok değerli.Sevgilerimle..

      Sil
  17. çok romantik bir çerçeve olmuş...
    canım elelrine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gurme Şirine beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  18. Ellerinize saglik cok guzel olmus..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Dostbahcesindenlezzetler çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  19. Çerçeveler çok zarif olmuş Mehtap. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Depresif Ayu çok teşekkür ederim beğenmene sevindim,her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  20. Selam,
    Çok şık olmuş, çok beğendimmmm. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle Nurdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurdan'cığım beğenmene çok sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  21. Beğenilmeyecek gibi değil ki... Renkler ve desen çok uyumlu olmuş. Açıkçası yapılmış değil de çok şık bir yerden alınmış gibi duruyor. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pembemavi,fon kağıdı güzeldi çok denk geldi beğenmenize çok sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  22. Mehtap Hanım, olur da fikrimi hayata geçirmeyi başarırsam yanınızda hediye olarak bu çerçeveyi getirin!Hiç yüzsüzlük adetim yok ama burada yüzsüzlük yapmak farz oldu!

    İçine resim falan koymadan da tablo gibi kullanırım ben bunu!

    Renkleri, dokusu ve seçtiğiniz geçici resimlerle tablo gibi olmuş! Ben bayıldım buna! Sahiden !

    Sevgiler,


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan hanım bu çerçevenin ham halini sevgili Meral Sanat Evi bana hediye olarak getirmişti,aynısını sizin için büyük bir zevkle çalışırım.Fon kağıdını kurs arkadaşım katalog halinde yurt dışından getirmişti içinden bir kaç tanesini seçip fotokopi çektirmiştim bu güzel yorumlarla doğru seçimi yaptığımı anladım.
      Fikrinizi hayata geçirdiğinizde benimde sizin için çalışmayı düşündüğüm süprizlerim olacak(çerçeve mutlaka olacak).
      Sevgilerimle..

      Sil
  23. Çerçevenin modeli çok güzel eee bir de buna senin ellerin değince harika olmuş ellerine sağlık güle güle kullan..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yıldız'cığım çok zarifsin.Sevgilerimle..

      Sil
  24. antika gibi,
    çok güzel olmuş,
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili CEPAYNASI beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  25. Bir de buradan Maaşallahhhhh diyeyim dedim hakikaten bu işi çok başarılı gerçekleştiriyorsunuz, nazar değmesiiiinnnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili senayatilgan beni mahcup ediyorsunuz bu işi çok güzel yapan arkadaşlar var.Çerçeveyi beğenmenize çok sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  26. bayildim,kiskandim,yok yok imrendim diyelim.harika olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özgür Tatlar bende sizin yaptığınız pişiye çok imrendim.Sevgilerimle..

      Sil
  27. mehtapcım ellerine sağlık süper olmuş resmen.bende 9 yıllık isteğimin üzerine 3 hafta önce başladım kursa,çok heyecanlıyım açıkçası kısa zamanda harikalar yaratasım var:)fikirler ve yaptıklarımı paylaşıyorum beklerim.kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin BAKTERİiiiiii çok teşekkür ederim.Kursunuz hayırlı olsun,eminim çok güzel şeyler üreteceksiniz.Ziyaretinize geleceğim.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...