4 Eylül 2012 Salı

Ahşap Boyama Ekmeklik

Merhaba
Bu ahşap boyama ekmekliği yine kurs döneminde çalışmıştım 
bir türlü vernik yapamadığım için o da bekleyenler arasındaydı,
dün vernik yaptım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.Horozlu 
resimleri çok seviyorum daha önce burada,burada çalışmıştım,
proje halinde olan ve bir tane yine verniklenmeyi bekleyen 
çalışmalarım var onlarıda bittikçe paylaşacağım umarım 
sizleri sıkmam.









  Bu örtüyüde yine pazardan hazır dikilmiş aldım,
 daha önceden işlemiştim ,yine sap işi yaptım
 ama birlikte resimleyemedim örtü biraz küçük geldi başka bir
 çalışmada birlikte resim çekmeye çalışacağım.Özellikle
 yazlıklarda çok kullanışlı olacağını düşünüyorum ekmeklerin 
hem kurumasını önler hemde tozdan korur diye düşündüm
biraz renklendirmek istedim.







Ekmekliği önce kırık beyaza boyadım ,resimleri dekupaj
 yaptım,yan taraflarında stencil çalıştım ve bu ekmeklikte
 yağlı boya eskitmeyi kırmızı yağlı boya ile çalıştım.
Sevgilerimle..

61 yorum:

  1. Çok cici olmuş gerçekten,ellerine emeklerine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba **ZEL**çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Bu işleme ekmekliğe bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Harikalar Atölyesi.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Çok cici olmuş ya bunları gördükçe kendi yaptıklarımı beğenmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 1Gül ama lütfen kendinize haksızlık yapmayın emek verilen her iş çok güzeldir.Sevgilerimle..

      Sil
  4. Harika ,ekmeklerin kurumasını önlemek için örtü fikir süper .Ekmeklikte çok güzel olmuş ahşap boyamaya başlatacaksınız beni :))ellerine sağlık Mehtapcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nuray'cığım örtüyü hazır almıştım yazmadığımı fark edip düzelttim ben sadece horozları işledim.Ahşap boyamaya gidersen çok güzel şeyler üreteceğini biliyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Eskitmede kırmızı renk kullanıldığını ilk kez görüyorum, ne kadar yaratıcı ve hoş olmuş, lastikli örtü de harika bir tasarım, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fusün eskitmede genellikle kahve tonları kullanılıyor ben bütünlüğü sağlamak için kırmızı ile yapmak istedim sonuç güzel oldu.Lastikli örtüyü hazır almıştım yazmadığımı farkedip düzelttim ben sadece horozları işledim.Sevgilerimle..

      Sil
  6. Bayıldım ben bu horozlara, renkler de nefis, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim NOWACRAFT.Sevgilerimle..

      Sil
  7. Ekmekliğini de örtünü de çok beğendim, Mehtapcım sende de ne marifetler varmış, sap işi filan... süpersin, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilüfer'ciğim beğenmene sevindim.Benim asıl ilgi alanım el nakışı ahşap boyamayı yeni öğreniyorum daha öğreneceğim çok şey var.Sevgilerimle..

      Sil
  8. ahşap boyama çalışmalarının hayranıyım, eskitme çok başarılı, pek çok teknik var çalışmada, harika olmuş, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Noblesse bilen biri olarak üzerinde çok emek olduğunu farketmene çok sevindim tekrar teşekkürler.Sevgilerimle..

      Sil
  9. Şimdi ben bu işlerinize de nerede görsem laf atacağımı peşinen belirteyim! "Giderek Alfred Hithcook' un Pshyco filmindeki obsesif karektere dönüşüyor" demeyin sakın :) Güzellikler insanı çöle düşürüyor, dağ deldiriyor, km.ler kat ettirmiyor mu? Neyse sabah sabah çok abarttım herşeyi!

    Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş sergilenen her işiniz! Country tarzı her desen çok yakışıyor ahşaba! Kumaşa da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan hanım Country tarzını bende çok severim,beğenmenizede çok sevindim teşekkür ederim.Bana bıraktığınız her yorumu büyük bir keyif alarak okuyorum yazmazsanız üzülürüm.Sevgilerimle..

      Sil
  10. Hiç bu güzel işlerden sıkılır mı insan.Hepsi birbirinden güzeller.Hele örtü fikri ve deseni çok hoş.Elinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Güneş sıcak yorumun için çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  11. sıkılmak ne demek, zevkle va hayranlıkla bakıyorum yaptıklarına:) ekmekte, işlediğin örtü de şahane. eline sağlık mehtap'çım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan çok teşekkür ederim,arkadaşlar horozdan başka resim yokmu diye düşünebilirler ama ben ahşaba çok yakıştırıyorum birde yaptıklarım aile bireyleri tarafından istenince aynı resimlerden çalışmak istemediğim için yazmıştım.Sevgilerimle..

      Sil
  12. çok çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık ..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevil'ciğim.Sevgilerimle..

      Sil
  13. Lastikli kumaş ekmeklik ve ahşap boyama ekmeklik her ikiside harika olmuş.Emeklerinize sağlık, hele horozlara bittim ekmekliğe çok yakışmışlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülden hanım o zarif takıları yapan birinden bunları duymak çok güzel.Sevgilerimle..

      Sil
  14. yine bir güzellik daha sergilemişsin...
    süper olmuş...
    ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gurme Şirine.Sevgilerimle..

      Sil
  15. ekmeklik şahane olmuş resimler ve eskitme çok güzel bir çalışma sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim GÖNÜL.Sevgilerimle..

      Sil
  16. Ne kadar güzel olmuş emeklerine sağlık.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim vişnap.Sevgilerimle..

      Sil
  17. harika harika harika !!!tavuklar horozlar bana çok sıcak bir anlam ifade ediyor yine harikalar yaratmışsın ablacım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım banada çok sıcak geldiği için iki üç çalışma daha yaptım yakında onlarıda paylaşacağım.Sevgilerimle..

      Sil
  18. Çalışmalarınızdan sıkılmak mı?? mümkün değil biz sabırsızlıkla yeni yayınlarınızı bekliyoruz.Sevgilerimizle ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İKLİL-İDİL beni çok motive ediyorsunuz.Sevgilerimle..

      Sil
  19. Emeğine sağlık çok güzel olmuş, çokta kullanışlı ya benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım.Sevgilerimle..

      Sil
  20. Ne diyeyim mehtapcım harika bir çalışma olmuş ellerine sağlık.Eskitmeyi birde kızıl kahve rengi ile dene oda çok hoş bir ton sağlıyor.
    Örtü de çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meral hanımcığım kızıl kahve ile denemedim,denemek isterim.Sevgilerimle..

      Sil
  21. Hem önceki tepsi hem, de ekneklik harika olmuşlar, seçtiğin desenlere ve renklerine ayrıca bayıldım, elceezlerine sağlık canımcım.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tatlı CaDım beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  22. Çok güzel tonlar çok beğendim ellerinize sağlık Mehtap hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Burcu beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  23. merhaba mehtabım horozlu çalışmaları bende severim. sana mail attım. sevgilerle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yasemin çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  24. Merhaba,boyama işinden pek anlamam ama çok temiz ve dikkatli çalıştığınız ortaya çıkan işlerden açıkça belli oluyor.Selamlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayten çok zarifsin çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  25. cok güzeller canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iğne oyalarım ve hobilerim.Sevgilerimle..

      Sil
  26. Horozları ben de sevdim, her zamanki gibi yine çok güzel olmuş ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim horozlu çalışmalarla ilgili çok güzel yorumlar alıyorum birkaç projem daha var umarım onlarıda beğenirsiniz.Sevgilerimle..

      Sil
  27. yine çok şahane bir çalışma, horozlarda çok sevimli. ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu'cuğum beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  28. Aaaa burada örtüsü de varmış... Ben örtüye daha çok bayıldım ve ekmeklerin kurumaması için lastikli örtü fikri harika olmuş.. Horozlarınız da harikalar.. Çok yaratıcısınız gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili senayatılgan örtüyü beğenmene sevindim ama ben dikmedim pazardan hazır satın aldım ben sadece horozları işledim.Sevgilerimle..

      Sil
  29. Ekmekliği de örtüyü de çok çok beğendim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kardelencraft.Sevgilerimle..

      Sil
  30. Ahşap boyama tepsileriniz bir harika ellerinize sağlık gerçekten çok güzeller ve çok şıklar bayılıyorum ahşap boyamaya henüz elime boya fırça almadım becerebilirmiyim de bilmiyorum ama sizin gibi yaptıklarınızı hayranlıkla izliyorum tekrardan ellerinize sağlık :..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin nehir yasbay çok teşekkür ederim,ahşap boyamayı mutlaka yapabilirsiniz çok zevklidir,her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...