25 Eylül 2012 Salı

Ahşap Boyama Dikiş Kutusu

Merhaba
Yoğun,telaşlı ama bir o kadarda güzel  koşturmacalı günleri
 geride bıraktım şimdi sizlerle buluşma zamanı.Sizleri özledim 
yaptığınız güzellikleri merak ediyorum hepinizi tek tek ziyaret
 edeceğim.Bu gün yine kurs döneminde yaptığım dikiş
 kutusunu paylaşmak istiyorum.Kutuyu önce kırık beyaz boyayla
 boyadım,resmi dekupaj yaptım,bu kutuda Şermin hocamla 
farklı bir uygulama çalıştık.Yeşil olan kısmı tamamen yeşil
 renkli yağlıboya ile çalışıp onun üzerine kahverengi yağlı boya 
eskitme yaptık biz çok beğenmiştik şimdi sizlerin görüşlerini
 merak ediyorum..





Sevgilerimle..

95 yorum:

  1. çok şık olmuş elinize sağlık güzel günlerde kullanın...
    Mutlu güzel günler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pınariko beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Ellerine sağlık dikiş kutusu çok güzel olmuş, renklerde çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Necla'cığım resmi gördüğümde bende çok beğenmiştim.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Ah çok güzel. Aynı deseni kullanarak bu kutudan yapmak isterim, tam benlik... Sizi gördükçe o kursa gelmeyi ne çok istiyorum. Yaz başında Şermin Hanımla da görüşmüştüm. Ama işler bir türlü başlamama izin vermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya'cığım beğenmene sevindim.Sizide kursta görmeyi çok isterim,çok keyif alacağınızdan eminim.Sevgilerimle..

      Sil
  4. Resmi de uygulaması da yine çok hoş olmuş, ellerine sağlık Mehtapcım, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun'cuğum resmi bende çok sevdim kutuya çok uygun düştü.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Çooook güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  6. Sizden özenip yağlı boya eskitme bir tepsi yaptım. Kuruması uzun sürüyor diye balkona koydum,bizim yan evde inşaat var ya o gün bir rüzgar bir rüzgar bütün tozu kaldırıp benim tepsiye yapıştırmış :( Yılmadım sil baştan uyguladım ... Azimle kararlılıkla başardım ama Mehtap hanımcığım.
    Bu kutu da diğerleri kadar şık ve asil olmuş. Ellerinize zevkinize emeğinize sağlık! İyi günlerde kullanın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün hanımcığım beğenmenize sevindim.Yağlı boya eskitmenin tek kötü tarafı zor kuruyor olması,aynı şeyler benimde başıma geldi uzun sürüyor ama artık evin içinde kurumasını bekliyorum.Yaptığınız tepsinin çok güzel olduğundan eminim yayınladınızmı bilmiyorum(geçen hafta sizleri ziyaret edemedim)heyecanla bekleyeceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  7. ama çok çok güzel bir kutu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ada ve deniz,beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  8. Desendeki eski dikiş makinesi ile boyadaki eskitme birbirini çok güzel tamamlamış. Her zamanki gibi nefis bir iş olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim NOWACRAFT çok zarifsiniz.Sevgilerimle..

      Sil
  9. Mehtap Hanim merhabalar,yine cok guzel yagliboya eskitme calismasi olmus.Resim de tam dikis kutusuna yakisir guzellikte,iyi gunlerde kullanin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Çilekli Mektubum hoşgeldiniz.Çok teşekkür ederim resmi bende çok sevdim eskiyi hatırlatıyor.Sevgilerimle..

      Sil
  10. Sevgili Mehtap Hanımcım çok dikiş kutusu gördüm ama bu kadar sade olup bu kadar şık duranı ilk defa görüyorum.Resim seçimi ve renkler çok yakışmış.Sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tümay beni çok yüreklendiriyorsunuz çok teşekkür ederim,hep yazıyorum ahşap boyamayı yeni öğreniyorum bu işi çok güzel yapan hocalar ve blog arkadaşlarım var bende onlardan çok esinleniyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  11. hoşgeldinn,
    yine süper gelmişsin,emeğine sağlık çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Reyhan'cığım ne güzel karşılama çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  12. Renkler gayet uyumlu ve güzel olmuş.Aynı ahşap kutu modelini ben de kendi çabalarımla boyamıştım.Tabi sizin gibi böyle güzel tekniklerle değil =) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutfakta bir mimar eminim sizin yaptığınız kutuda çok şık olmuştur neden bizlerle paylaşmıyorsunuz..Sevgilerimle..

      Sil
    2. Aslında paylaştım ama o zamanlar henüz tanışmamış olabiliriz =)
      İşte burada
      http://mutfaktabirmimar.blogspot.com/2012/02/dikis-kutusu.html

      Sil
    3. Ne güzel hemen bakıyorum..

      Sil
  13. Sen yaparsın da beğenilmez mi canım benim, ellerine kollarına sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar'cığım bu sıcacık yorumlarınız beni inanılmaz mutlu ediyor.Sevgilerimle..

      Sil
  14. güzel kelimesi az kalır çok beğendim renkler ve dekupaj harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gönül'cüğüm ,beğenmene çok sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  15. Çok güzel bir kutu olmuş bayıldım ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Tarif Diyarı,sizlerin beğenisi bana çok şevk veriyor iyiki varsınız.Sevgilerimle..

      Sil
  16. Tam adına uygun bir kutu olmuş..Resim çok güzel tamamlamış..Çokta güzel olmuş..Ellerine sağlık Mehtap abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu'cuğum resmi bende çok sevdim kutu ile çok bütünleşti.Sevgilerimle..

      Sil
  17. Mehtap Hanımcım çok şık olmuş,zaten sizin zevkinize hayranım ellerinize,sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem'ciğim bende senin yaptıklarını çok beğeniyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  18. merhaba canım benim blogumda sorun var eğerki senin yeni yayınladığın bişiy olduysa 1 hafta önce onu göremiyorum ben kendi blog listemden. neyse çok güzel bir çalışma olmuş. ben sana mail atmıştım. sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yasemin bundan başka bir şey paylaşmadım,beğenmene sevindim mailini almadım.Sevgiler..

      Sil
  19. Mehtap ablamdan yine onun zarif zevkine yakışır bir obje daha ellerine sağlık Mehtap Ablacım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım sende çok zarifsin.Sevgilerimle..

      Sil
  20. çok güzel olmuş Mehtap hanım ellerinize kollarınıza sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu'cuğum beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  21. Çok güzeeeeLLL! Dekupaja bayıldım! Ben de de yok sanırım..İsterim! ;)
    SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Miray'cığım.Görüşmek kısmet olursa kaşıkla birlikte resmide getiririm.SEVGİLERİMLE..

      Sil
  22. çok güzel bu ellerinize sağlık her yerinden emek akıyor :)


    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Süslü Püslü çok teşekkür ederim beğenmenizer sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  23. Renk ve desen birbirini ne kadar da güzel tamamlamış ellerine sağlık mehtapcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meral'ciğim.Resmi gördüğümde çok beğenmiştim kutu ile çok bütünleşti,beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  24. Ellerinize sağlık
    Üzerindeki çevirmeli dikiş makinasını bende çocukken bir evde görmüştüm.
    Güzel bir çalışma olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gül kokuları.Resmi gördüğümde beni eski günlere götürdüğü için çok severek kullandım.Sevgilerimle..

      Sil
  25. Harika bir disagn secmissiniz ustune bayildim:)Emeginize saglik..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dostbahcesindenlezzetler beğenmenize sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  26. yoğun günlerin bitmiş, darısı başıma. günlerdir doğru dürüst bakamadım bile ne bloglara, ne de kendi bloguma:(
    hiçbirşeyi kaçırmamak adına, bundan sonra fazla ihmal etmek istemiyorum:)
    sizler beğenmişsiniz dikiş kutusunu, oysa ben bayıldım mehtap'çım. resim çok güzelmiş, uygulama şahane.
    ellerine sağlık
    güzel günlerde kullan
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Nagehan sana kolaylıklar diliyorum ben biraz rahatladım ama bekleyen işler var.Resmi gördüğümde ben bunu mutlaka çalışmalıyım demiştim beğenmene çok sevindim teşekkür ederim .Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  28. mehtabcım nasılsın.
    bugün ne var diye geldim harika dokunuşlarla harikalar çıkmış ortaya.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim Ayşe'ciğim biraz yoğun günler geçirdim ama bitti bu arada sizleri ziyaret edemediğim için üzgünüm.Dikiş kutusunu beğenmene sevindim teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  29. çok güzel olmuş...
    hele o üzerindeki eski singer dikiş makinesi deseni yok mu...
    bayıldım......
    süper olmuş...
    elleirne sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gurme Şirine çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  30. harka olmuş hepsi bayıldımmm emeginize saglıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin yasemin ve dikiş çok teşekkür ederim her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  31. Hayranlıkla bakıyorum yaptıklarınıza....Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Fatoş çok teşekkür ederim,her zaman beklerim.Sevgilerimle..

      Sil
  32. Gerçekten çok beğendim :)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Ezgi çok teşekkür ederim bende senin paylaşımlarını çok beğendim.Sevgilerimle..

      Sil
  33. Çok güzel bir dikiş kutusu olmuş Mehtap hanım,ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  34. Çok teşekkür ederim Ayten hanım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  35. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. o resmi internetten mi buldunuz yoksa elinizde varmıydı çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslı Öztürk resmi gittiğim kurstan almıştım beğenmenize sevindim.Sevgiler..

      Sil
  36. Mehtap çok hoş gerçekten.
    Ellerine sağlık.
    Kullanmak ne keyifli olur elleriyle yaptığın böyle bir eseri.
    Güle güle kullan.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Heyfii beğenmene sevindim.Kutuyu bir arkadaşımın yeni evlenen kızına hediye ettim,keyifle kullanır inşallah.Sevgilerimle..

      Sil
  37. üstündeki resimle tam bir dikiş kutusu olmuş harika olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevil'ciğim seni ve güzel yorumlarını özlemiştim.Sevgilerimle..

      Sil
  38. Ben de istiyorum böyle bir dikiş kutuusuuuuuu :) Çok ama çok şık olmuşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Itır'cığım sanada yaparım hemde zevkle.Sevgilerimle..

      Sil
  39. ahhhh kutunun güzelliğine bak yahu !! rengiyle, işçiliğiyle zerafet timsali :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili zulaltan filiz siz ne kadar güzel bir insansınız benim sıkıntımı anlayıp destek olmak istemeniz beni çok duygulandırdı iyiki varsınız sizi seviyorum.En içten sevgilerimle..

      Sil
  40. çok güzel olmuş hayran kaldım çok hoş :)
    bu arada bende bloguma beklerim gelirsen çok sevinirim :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Eda'cığım çok teşekkür ederim blogunu inceledim takibe aldım sık sık ziyaret edeceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  41. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. Hayran kaldım. Özellikle dikiş diken biri olarak bu kutu daha fazla ilgimi çekti. Ahşap boyamayı ben de çok seviyorum ama daha çıraklık aşamasındayım.. :)
    oyundostum.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Nalan hanım çok teşekkür ederim.Ahşap boyama çok zevkli,sizinde çok güzel şeyler üreteceğinizden eminim.Sevgilerimle..

      Sil
  42. Ben bunu çok sevdim,elimde bikaç ahşap boyası vardı.
    Onları değerlendirmeyi düşünüyorum.
    Bunlar çok güzel fikir oldu bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Zeytin Çekirdeği,fikir verebildiysem ne mutlu bana.Kolaylıklar dilerim.Sevgilerimle..

      Sil
  43. Mrb...
    Dikiş kutunuz çok güzel olmuş, iyi günlerde kullanın. Bende dikiş kutusu yapmayı düşünüyorum. Dekupaj kağıdı ararken sizin bloğunu keşfettim. Acaba resmin kopyasını alıp resimi kullanbilir miyim???

    YanıtlaSil
  44. Bu arada geçmiş olsun, son yazılarınızı yeni gördüm. Annenize acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yarens Hobi iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim,dikiş kutusunun üzerindeki resmi gittiğim kurstan almıştım elimde resim yok o yüzden paylaşamıyorum üzgünüm..

      Sil
  45. Çok güzel olmuş elinize sağlık.. Bayıldım..

    Ben de bu aralar yağlı boya eskitme işine merak sardım ancak nasıl yapıldığını bir türlü öğrenemedim:( Kısaca anlatmanız mümkün mü Mehtap hanım? Mesela bu objeyi nasıl boyadınız?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efser'ciğim merhaba
      Güzel övgün için çok teşekkür ederim.
      Yağlıboya eskitme yapması kolay ama anlatması zor bir teknik.Resim çekerek anlatmayı denedim ama oda başarılı olmadı.Yinede kısaca anlatmaya çalışacağım.
      Objenin tamamında yağlı boya çalışmak istersen kuru bir fırçaya bol miktarda yağlı boya alıp objeye aynı boyar gibi süreceksin,sonra yumuşak bir bez parçası ile tek yöne silmeye başlayacaksın buradaki silme işlemi senin görmek istediğin şeye bağlı.
      Sadece kenarlarda yağlı boya eskitme yapmak istersen yine kuru bir fırçaya boyayı alıp bir kağıt yada tabakta ileri geri hareketlerle boyanın fazlasını bırakıp objenin kenar kısımlarına tek darbe ile yada kısa yuvarlak hareketlerle çalışacaksın.
      Umarım yardımcı olabilmişimdir.
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hemen deneyeceğim.. İlginize ayrıca teşekkür ederim=) Sevgiyle kalın..

      Sil
    3. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Sevgilerimle..

      Sil
  46. kutulardan çok altındai örtü dikatimi çekti nasıl yapıldığını anlatabilirmisiniz sengiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm örtü benim yaptığım bir şey değil hazır almıştım.
      Sevgiler..

      Sil
  47. Kutunun üzeri çok mat duruyor , dekopaj tutkalı kullanmadınız mı ? Böyle çok güzel olmuş , elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  48. Çok teşekkür ederim Nedime hanım.Dekupaj tutkalı kullandım ,çalıştığım ahşap objelere en az iki kat dekupaj tutkalı sürüyorum bu resmi koruma altına almamız için mutlaka yapmamız gereken bir işlem.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  49. Mehtap Hanım mat sprey vernik kullansamda hani dekupaj tutkalını sürünce yeryer böyle parlaklık oluyor ya onu sevmiyorum tam mat görünsün istiyorum siz hangi verniği kullanıyorsunuz acaba yaptıklarınız benim zevkime çok uyuyor elinize sağlık kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  50. Ben genelde fırça ile sürülen vernik kullanıyorum. Sprey vernik bazen riskli olabiliyor.Yaptığım işe göre mat yada yarı mat vernik tercih ediyorum bende sizin gibi parlak vernik sevmiyorum.Kullandığım marka Cadence nin vernikleri.
    Dekupaj sürerken fırçaya ne az ne çok yeterince alın ve iyice yedirin ve vernik yapmadan iyi kurumasını bekleyin.Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...