12 Eylül 2012 Çarşamba

Ahşap Boyama Çay Kutusu+Kaşıklık

Merhaba
Daha önce sizlerle paylaşmıştım yeğenim Allah kısmet ederse cumartesi 
günü evleniyor onun çeyizi için bazı çalışmalar yapıp  paylaşmıştım  bu 
gün onun için yaptığım çay kutusu ve kaşıklığı paylaşmak istedim.
Yinemi horoz desenleri demezsiniz inşallah ailemdeki herkes horozlu 
modelleri seçiyor yakında onlar içinde yaptıkça paylaşacağım horoz resimli 
çalışmalarım olacak.Son günlerde çok yoğun olmama rağmen sizlerle
 bunları paylaşmaktan çok keyif alıyorum.Yorumlarınıza cevap 
yazamazsam beni affedin daha sonra mutlaka cevaplayacağım.







Bu kutularda çok fazla teknik var.Önce mavi renge sonra beyaza
 boyadım bazı yerlerde mum eskitme bazı yerlerde zımpara ile
 eskitme var.Resimleri dekupaj yaptım damalar stencil çalışması
 son olarak kuru eskitme yapıp tamamladım.
Sevgilerimle..

57 yorum:

  1. Çok güzel olmuş yine, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Harikalar Atölyesi.Sevgilerimle..

      Sil
  2. merhaba yeğeninize mutluluklar dilerim:))
    ellerinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş.mutfakta horoz figürünü bende severim hatta yıllar önce mutfağıma patates soğan dolabı boyamıştım hala kullanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pınariko iyi dileklerinizi yeğenime ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  3. Çok güzel çalışmalar olmuş,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldim notdefterimden çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  4. Yeğeninize mutluluklar...Böyle teyzesi olduğu için çok şanslı ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutfakta bir mimar.Sevgilerimle..

      Sil
  5. Mehtap ablacım yine çok güzel bir eser çıkmış ortaya senin ellerinden... harika olmuş ben de çok seviyorum horozları yapmak birtürlü kısmet olmadı, horozlu bir obje en kısa zamanda yapıcam ama :)kuru eskitme nasıl oluyor ablacım şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elmas'cığım sendende horozlu bir çalışma bekliyorum.Kuru eskitmede fırça kuru olacak yine yağlıboya eskitmedeki gibi boyanın fazlasını bir tabakta alacaksın sonra kenardan içeri doğru tek darbe ile tek yöne süreceksin.Elmascığım bunları anlatmak kolay olmuyor umarım anlatabilmişimdir.Sevgilerimle..

      Sil
    2. Elmascı'ğım yazmayı unutmuşum kuru eskitmede subazlı boya kullandım sakın yağlı boya ile yapma..

      Sil
  6. Pek güzel olmuş canım, eskitmelerin filan herzamanki gibi harika, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun'cuğum bu kutuda yeni teknikler öğrenmiştim beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  7. Çok şık olmuşlar..Horoz bence çok yakışıyor..Ellerine sağlık Mehtap abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu'cuğum beğenmene sevindim.Sevgilerimle..

      Sil
  8. birçok tekniği bir arada kullandığın gözümden kaçmadı. hiç sıradan değil çünkü. ellerine sağlık. en güzel günlerde kullansın yeğenin. şimdiden kutlarım, mutluluklar dilerim.
    horoz deseninden de hiç sıkılmadım, belirteyim:))
    sana kolaylıklar diliyorum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan iyi dileklerini yeğenime ileteceğim.Evet bunlarda birkaç tekniği bir arada kullandım beğenmene çok sevindim.Sendende horozlu bir çalışma bekliyorum çokta güzel olacağını biliyorum.Sevgilerimle..

      Sil
  9. her zaman ki çok özenli çalışmalar... ellerinize sağlık... yeğeninize de hayırlı olsun.
    Düğün telaşları tatlı telaşlar, Allah mutlu-mesut etsin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hicran'cığım iyi dileklerini yeğenime ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  10. Artık kıskanmayı bırakıp; "güle güe kullansın yeğeniniz" deme mooduna geçtik topluca!

    Renkler ve horoz desenleri çok çok güzel!

    Dilerim bu horozcuklar da diğerleri gibi; dışarıya hep mutluluk ve kahkaha taşan bir evde, içleri dolu dolu mutlu mesut yaşasınlar!

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan hanım çok teşekkür ederim,iyi dileklerinizi yeğenime ileteceğim.Bu horozlardan sizin evinizdede olmasını istermisiniz?
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. Mehtap Hanım,
      Buraya yazdığınız notu şimdi gördüm!
      Doğrusu istememek mümkün değil ancak ben bir defa yüzsüzlük yapıp sizden; fikir hayata geçerse bunu isterim diye işaretlediğim bir obje sözü aldım zaten!
      Daha ötesi mecburiyetler sınıfına girer ki ben hiç istemem böyle bir durumu ne sizin adınıza ne de kendi adıma!

      En içten teşekkürlerimi hem ince düşüncelikliğiniz hem de zerafetiniz için kabul edin ayrıca sevgilerimi de aynı şekilde!

      Sil
    3. Sevgili Nurdan hanım
      Bu benim o an içimden gelen bir istekti, ben ahşap boyamayı çok sevdim ayrıca hediye vermeyide çok severim, hiç bir şekilde mecburiyet değil keyifle yapacağım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  11. çok güzel bir takım, eminim çok beğenilecek, yeğenine ömür boyu mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Noblesse çok çok teşekkür ederim,iyi dileklerinizi yeğenime ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  12. mutluluklar dilerim,çok güzel olmuşlar güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Reyhan'cığım iyi dileklerinizi yeğenime ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  13. canım çok güzel olmuşlar...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gurme Şirinem.Sevgilerimle..

      Sil
  14. merhaba canım yeğenine mutluluklar dilerim. çok güzel bir çalışma sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yasemin'ciğim iyi dileklerini yeğenime ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  15. ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ada ve deniz.Sevgilerimle..

      Sil
  16. Çok güzel olmuş damaları da ayrı bir hava katmış ellerine sağlık canım..Yeğenini de şimdiden kutlarım .Ömür boyu mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim vişnap damalı çalışmayı bende çok sevdim galiba sık sık kullanacağım.İyi dileklerinizi yeğenime ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  17. Çok güzeller Mehtap'cığım, yeğenin olasım geldi:)
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Heyyfi hepiniz yeğenim olabilirsiniz keşke hepinizi tanıma şansım olsada sizlerede yapabilsem.Sevgilerimle..

      Sil
  18. yeğeninize bir ömür mutluluklar :)
    horoz mutfağa çok yakışıyor , bence devam edin horozlara
    onlar olmazsa yumurta , yumurta olmazsa mutfak olmaz :)
    ellerinize sağlık , her zamanki gibi nefisler
    kibelem.blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülay'cığım sıkılmadığınızı duyduğuma sevindim yapmaya devam edeceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  19. Yeğeninize ömür boyu mutluluklar diliyoruz.İyi günlerde kullansın sizinde tabii ki elleriniz dert görmesin Mehtap Hanımcım,sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İKLİL-İDİL iyi dileklerinizi yeğenime ileteceğim.Sevgilerimle..

      Sil
  20. Tek kelimeyle harika canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim FERİDECO .Sevgilerimle..

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meral'ciğim.Sevgilerimle..

      Sil
  22. Yeğenin pek şanslı:) Ellerine sağlık. Mutluluklar diliyorum ona.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nalan hanım iyi dilekleriniz içinde teşekkürler.Sevgilerimle..

      Sil
  23. cok sansliymis.yegenin.bende boyle hala teyze istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özgür Tatlar çok tatlısınız,sizinde halanız,teyzeniz olabilirim.Sevgilerimle..

      Sil
  24. Emeklerinize saglik..ne kadar guzel el sanatlari ile ugrasmak..Iyi hafta sonu .sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dostbahcesindenlezzetler ben elsanatlarının her dalını çok severim yapabildiklerim beni çok mutlu ediyor,herkese tavsiye ederim.Sevgilerimle..

      Sil
  25. yeğenine mutluluklar dilerim...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel emeklerine değmiş ellerine sağlık ,
    hayırlı pazarlar sevgilerimleee...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siyahkuğu,hayırlı pazarlar sevgilerimle..

      Sil
  28. Yeğenine mutluluklar dilerim, tatlı telaşlar içindesiniz , en güzel şekilde sonuçlansın inşallah. Ve yine samimiyetle övgümü belirteceğim, kutular çok güzel olmuş ;) Paylaşımlarını izlemek de bana çok keyif veriyor doğrusu iyi ki paylaşıyorsun, Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Itır'cığım dün düğünümüzü yaptık çok güzeldi darısı benim çocuklarımın başına.Kutuları beğenmene çok sevindim bende seni keyifle izliyorum.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...