13 Haziran 2012 Çarşamba

Ahşap Boyama Takı Kutusu

Merhaba
Keyifli bir kurs dönemini daha bitirdim,zaman buldukça kurslara
 katılmayı seviyorum el beceri bilgisinin yanında çok güzel dostlar ,
arkadaşlar kazanıyorum.Bu sene zaman zaman paylaştım gittiğim kurs
 Şermin Yarımdağ-Sherry Wood Art  hocamın kursuydu burada kendisine 
bana öğrettikleri ve dostluğu için çok teşekkür ediyorum.Hocam 
sizi tanımak ve sizinle çalışmak çok keyifliydi iyiki varsınız.










Bu gün paylaştığım takı kutusundaki resimler ve fon kağıtları
 dekupaj çalışması görünen ahşap kısımlarını önce yeşil yağlı boya 
eskitmesi sonra kahverengi yağlı boya eskitmesi ile tamamladım.
Umarım beğenirsiniz.Sevgiler..


47 yorum:

  1. Sevgili Mehtap, çok beğendim takı kutunu, renk ve üzerine seçtiğin resimler tam benim zevkime uygun, ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nilufer çok sevindim teşekkür ederim,yorumların benim için çok değerli.Sevgiler..

      Sil
  2. Ağzı açık izledim harika olmuşlar dekupajlarda çok güzel hiç eskitme çalışması denemedm cesaret edemiyorum sanırım :)) ellerinize sağlık bence harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 1Gül sıcak ve samimi yorumun için çok teşekkür ederim.Eskitme çalışmasını bir kaç defa çalışmak gerekiyor başlarda benide biraz zorladı şimdi biraz daha kolay yapabiliyorum.Sevgiler..

      Sil
  3. teknikle yapılınca herşey bir başka güzel oluyor... kullandığın resimler farklı... eline sağlık, çok güzel olmuş, çok beğendim mehtap'çım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nagehan çok teşekkür ederim resimleri uzun araştırmalar sonucu internetten buldum,bu resimlerle farklı çalışmalar yapmak istiyorum.Beğenmene çok sevindim.Sevgiler..

      Sil
  4. ne guzel antik gorunumlu bir kutu olmus .ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özgür T atlar beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  5. Her iki kutuyu da çok beğendim ben, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Füsun sizin gibi zevkli birinden bunu duymak çok güzel çok sevindim teşekkür ederim.Sevgiler.

      Sil
  6. merhaba mehtap hanım, kutunuz harıka begendigim bir tarzdır elinize saglık güzel tatıller diliyorum sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba fadinin sanati yorumlarınız beni çok mutlu ediyor teşekkür ederim.Sizede iyi tatiller diliyorum.Sevgiler..

      Sil
  7. Eline sağlık Mehtap'cığım, gerçekten çok güzel olmuş, ee Şermin'le çalışıp böyle güzel şeyler üretmemek mümkün mü:) Senin çalışmalarını seyretmek bana ayrı bir zevk veriyor. Bu arada Şermin de senin ürettiklerinden çok memnun kuşlar söyledi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Funda çok zarifsin çok teşekkür ederim.Şermin hocamla çalışmak benim için zevkti kendisinden çok şey öğrendim ve onu tanıdığım için çok mutluyum bana ahşap boyamayı sevdirdi kursa başlarken çok uzun süreli gitmeyi düşünmüyordum ama devam etmeyi planlıyorum.Sevgiler..

      Sil
  8. çok güzel olmuş,
    eline sağlık mehtap:)

    YanıtlaSil
  9. üzerlerindeki resimlere bayıldım ellerinize sağlık harika olmuş..
    çok güzel bir bloğunuz var ..valla içim açıldı desem yeridir..harika üretimler var..
    bundan sonra takipçinizim..:))benimde henüz çok yeni olan bir bloğum var bende sizi bloğuma beklerim..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevil sıcak ve samimi yorumun için çok teşekkür ederim,her zaman beklerim.Ziyaretinize geliyorum.Sevgiler..

      Sil
  10. oooo yine marifetlerini döktürmüşsün canım...
    harika...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gurme Şirine çok zarifsin teşekkür ederim.Sevgiler.

      Sil
  11. Diyorum ya, senin işlerin özenli, dolayısıyla çok güzel oluyorlar, tıpkı bu yaptıkların gibiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Banuca bunu duymak çok güzel çok teşekkür ederim.Çok uzun zamandır elişi yapıyorum, çok araştırıyorum ve katıldığım kurslarda karşıma konusunda bilgili hocalar çıkıyor,buda beni daha dikkatli çalışmaya sevkediyor.Sevgiler..

      Sil
  12. Mehtap harikasın canım,tasarımların çok farklı ve çok şık olmuş doğrusu herkes dekupajı bu tarz yapmıyor,hayran kaldım desem yalan olmaz doğrusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Mehtap hayran kaldım çalışmana çok farklı ve de çok şık olmuş herbirisi tebrikler canım ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili FERİDECO sıcak ve samimi yorumun için çok teşekkür ederim.Bende çalışırken çok keyif aldım sizlerde beğenince çok mutlu oluyorum.Sevgiler..

      Sil
  14. Sevgili Mehtap Hnm her zamanki gibi çok hoş bir çalışma yapmışsınız.İyi günlerde kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İKLİL çok teşekkür ederim kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  15. emeğine sağlık canım çok şık olmuş,güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba anne eli gibi çok teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  16. güle güle kullanın...
    çok şık olmuş...
    emeğinize, yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hicran çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.Sevgiler..

      Sil
  17. mehtap ablacım bende bu fona bayılıyorummm sen kutuya hapsetmişsin resmen sanki o kutu öyleymiş o kadar güzel olmuş ki elerine saglık fakat görseller çok küçük:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mavii yorumların hep sıcacık beni çok mutlu ediyorsun çok teşekkür ederim.Görsellerle ilgili uyarını dikkate alacağım.Sevgiler..

      Sil
  18. merhaba, ne desem beğenirsin blogundan gördüm sizi, blogunuzu da çok beğendim. ben de ahşap boyamaya merak sardım, yağlı eskitme demişsiniz onla ilgili birşey soracaktım. ben ahşap boyama tekniği bilmiyorum hiç kursa falan gitmedim, bir ahşap kutu aldım, kahverengiydi verniğini zımparaladım, sonra beyaz yağlı boya ile boyadım. bulaşık teli ile sürterek köşelerini eskittim ve güzel bi görüntü elde ettim, acaba bunun da üzerine peçete transfer falan olur mu? vernikleme olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Afilli KEdi çok teşekkür ederim.Anladığım kadarıyla boyalı bir kutu almışsınız verniği zımparalama kısmı doğru ama objeyi su bazlı boyalarla boyarsanız daha rahat çalışırsınız.Yağlı boya üzerine peçete yada transfer çalışması hiç yapmadım sizi yanlış yönlendirmek istemem.Yağlıboya yada su bazlı boya ile yaptığınız bütün objeleri vernikleyin,ahşabın ömrünü uzatırsınız.Size tavsiyem ham ahşap obje alın ve su bazlı boya ile boyayın,yağlı boya eskitme yapılacak son işlem,mutlaka vernik yapın.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgiler..

      Sil
  19. Merhabalar Mehtap hanım...
    Ellerinize sağlık kutular harika olmuş çok beğendim güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meral hanım çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  20. Seçtiğiniz desenler öyle güzelki, yaptığınız her çalışmaya ayrı bir hava veriyorlar. Çok beğendim ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aslı çok teşekkür ederim,bu resimleri internette bulduğumda mutlaka kullanmalıyım diye düşünmüştüm beğenmene çok sevindim.Sevgiler..

      Sil
  21. ellerin dert görmesin ,ne güzel olmuş.İyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mehtap iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  22. Ellerinize sağlık, gerçekten de her yaptığınıza azım açık bakıyorum o kadar güzeller ki, bu kutuya da bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin örgülü pisicik sıcak ve samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim,her zaman beklerim.Sevgiler..

      Sil
  23. çalışmalarınızı hayranlıkla izliyorum. hepsi birbirinden özenli ve zevkli. bu takı kutusunun benzerini de ben arkadaşıma doğum günü hediyesi yapmak istiyorum. dekupaj kağıtlarını nereden temin ettiniz benimle paylaşmanız mümkün olur mu acaba. kursa gitmiyorum henüz başladım ahşap boyamaya, ufak tefek şeyler yapıyorum. çeşitli eskitme tarzları yaptığınızı görüyorum, bende bu tarz yapmayı öğrenmek istiyorum. gittiğiniz kursta bana çok yakın, düşünüyorum gitmeyi.
    neslihancagli@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hashkini çok teşekkür ederim.Kullandığım dekupaj kağıtlarının bir kısmını internetten buluyorum bir kısmını kursa gittiğim atölyeden temin ediyorum.Bu kutuda kullandıklarımı atölyeden alabilirsiniz,kursa gelmeyi düşünüyorsanız sizi aramızda görmekten mutluluk duyarım.Sevgilerimle..

      Sil
    2. teşekkürler, bana çok yakın kurs almak için gitmeyi düşünüyorum Sherrywoodart'a. sevgiler.

      Sil
    3. Ben perşembe günleri atölyedeyim o gün gelebilirseniz sizinle tanışmak isterim.Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...